Monday, March 14, 2011

Classic Mini Cooper

Photobucket

Photobucket

Photobucket
It's Monday already. Sigh. My weekend passed waaaaay too fast!

I'm going to go back to sleep right after this post and wake up to attend to the 294 new e-mails. SIGH.

Anyway, yesterday, i went for service and well I SWEAR HALF OF SINGAPORE WAS AT SUNTEC FOR THE I.T FAIR. The boy and i were in the car for about 40 min looking for a parking lot. Car parks were full everywhere so we went to park at the Esplanade and SO GLAD WE DID!

While waiting to enter the car park, i spotted a Classic Mini Cooper and was like "Omg! I love vintage cars!" & his reply was like "Eee yuck not nice!". Then 5 min later, we were surrounded by 30 Classic Mini Coopers entering the same car park. I was squealing away because THEY ALL LOOK SO CUTE!!!!! The boy was just like "OH GOD....NO...." hahaha. See la, say wrong thing! Totally deserve to get attacked by all the cute cars!

So we parked near them and i snapped lotsa pictures!!! Ok then again not really near them, we decided to choose a lot 100 meters away cus we felt quite intimidated. Even though baby's car's a mini as well, his car looks damn "out of point" lor. Looks like some giant fat papa cus the classic minis are a lot smaller. There were at least 50!!! I went mad cus i was soooo impressed, they all look so well-designed! I've never seen so many at one go....CUTE OVERLOOOOAAAAD.

I called my fellow vintage car enthusiast, Christelle, immediately and went on and on! Even though she was still in that Sian-I-Woke-Up-Cus-Of-Your-Stupid-Call voice. I love you Chrissypooooo...only you would entertain me & my vintage car nonsense! WHO ELSE CAN I CALL AND SCREAM AWAY! Wish i was there with her, WE'D SPEND THE WHOLE AFTERNOON GOING CRAZY TOGETHER!!!

You've no idea how much we love vintage cars, especially beetles and mini coopers! It's my dream to own one! Ok besides having a dream to own an Aston Martin and a Porsche lah, haha. Would LOOOOOVE to own one and make it pink and sticks lotsa decals!! Think baby pink with white polka dots!!!! Wahhhhh~~~~ Sadly, vintage cars are all Manual and i can't even pass my Auto car driving so well, wouldn't wanna think of learning Manual. Ok this reminds me, i should start going for stupid driving lessons and get a frigging license so i can start driving my boyfriend around in my pink beetle or cooper!!! I haven't touched the steering wheel since i failed my stupid TP. PFFFFT.

Photobucket

Photobucket

Photobucket
THIS IS SO FRIGGING CUTE!!!!

Photobucket

Photobucket

Photobucket
Eyelashes

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket
This one is really cute cus look at the roof!!!

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket
The headlamps (is it called a headlamp? i usually call it the "neh neh poks" so idk lol) are hugeeee.

Photobucket

Photobucket
HOT PINK!

That was how my Sunday became better, INSTANTLY. Despite the traffic jams and full carparks everywhere. I wasn't even angry we had to walk under the sun and perspire from the walk from Esplanade to Suntec ^^

Kk now outfit pictures...

Photobucket
Top: Ohsofickle Skirt: Pirategypsies Shoes: F21

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket
Aviators: MBK - BKK

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Ok BYE!



P.S
I understand a lot of ya'll wanna get the black fur envelope clutch and can't check out! Have fixed the problem! You can go try again :) www.ohsofickle.com.sg PREORDER CLOSING TONIGHT!

45 comments:

  1. Can the fur envelope fit a 13" MacBook pro? Do you think it's strong enough to be used as a laptop case?

    ReplyDelete
  2. it's exactly 13" so nope :(  doubt so! unless yours is an air?

    ReplyDelete
  3. Hello..I'm a follower of ur blog and twitter. I saw ur tweet that u went funkey? a club in bkk isit? I wanna check if it's dangerous to club in Bkk..and any other clubs to recommend? (:

    ReplyDelete
  4. funky n demo! nah not dangerous! 

    ReplyDelete
  5. Hey i want to order the fur clutch but im currently oversea , cnt do immediate payment .
    Will only be able to make payment this friday, i need the clutch asap:/

    ladies-corner@hotmail.com

    ReplyDelete
  6. THE HOT PINK ONE SIEH NICE :)

    ReplyDelete
  7. hi can you share what kind of lipstick/lip gloss you use in ur latest post. thnx!

    ReplyDelete
  8. hi,what effect did u use to take those phuture photos?

    ReplyDelete
  9. The top that you wore fr osf, is it sold previously or upcoming? It's nice :)

    ReplyDelete
  10. The top that you wore fr osf, is it sold previously or upcoming? It's nice :)

    ReplyDelete
  11. Hi, is the shirt available. Went to your online shop but could not find it. :(

    ReplyDelete
  12. i saw you i saw you at church while i was serving! hahaha hope u enjoyed service!

    ReplyDelete
  13. Hi Dear! Can i know which model of camera u currently using?

    ReplyDelete
  14. why is your make up looking more and more fake ~~~~~~

    ReplyDelete
  15. hi when is dx updating her online shop? i wanna get that shoe!

    ReplyDelete
  16. uh no. i thought the shoes were from dx, sorry! just read it that it's from f21.

    ReplyDelete
  17. May I know what foundation you use?Or any that can recommend for a good coverage and looks natural?

    ReplyDelete
  18. post about the phone cover! 8-)

    ReplyDelete
  19. Hi
    you are a styling queen (:
    wohaaa can you do a roomtour from your own room??

    ReplyDelete
  20. i know right! hehe.

    ReplyDelete
  21. i know right! hehe.

    ReplyDelete
  22. sold it last time but have excess! might re-launch it :)

    ReplyDelete
  23. sold it last time but have excess! might re-launch it :)

    ReplyDelete
  24. some gold color one from ysl!

    ReplyDelete
  25. some gold color one from ysl!

    ReplyDelete
  26. normal effect? edited colors using iphoto

    ReplyDelete
  27. hehe i always do! :)

    ReplyDelete
  28. hehe i always do! :)

    ReplyDelete
  29. how can it look more and more fake?! in the first place when you use make up it's alr "fake beauty" leh still can be faker? lol.

    ReplyDelete
  30. it's tooooo messy. im shifting house soon! so maybe then ill do one! 

    ReplyDelete
  31. can reveal the upcoming colours for the fur clutch?  ;)

    would be damn awesome if you have leopard prints for the fur portion with black leather!

    ReplyDelete
  32. camel n leopard :)

    ReplyDelete
  33. sorry but I wanna ask, how can u not gain much more weight (than what I expected) for eating so much? 

    ReplyDelete
  34. i think ive a rather high metabolism rate! i still gain though! but i lose it fast - still, i refused to cut down my food intake so i never lose it :(

    ReplyDelete
  35. hey shouldn't u blur out the peoples number plate before posting it online?

    ReplyDelete
  36. hey what  nude lipstick are you using ? looks good on you! :)

    ReplyDelete
  37. HELLO!!!!! WHY THE HELL AM I NOT THEREEEEEEEEE !!!!!! ))))':

    ReplyDelete
  38. Hehehe :p

    ReplyDelete
  39. from M.A.C! Go to M.A.C and ask them to show u their range of nude lippies! Find one that suits u best :)

    ReplyDelete
  40. from M.A.C! Go to M.A.C and ask them to show u their range of nude lippies! Find one that suits u best :)

    ReplyDelete
  41. hi, are your shoes still retailing in f21?

    ReplyDelete
  42. im nt sure. i bought it frm the web

    ReplyDelete
  43. hi, im interested in the top u wore which is from OSF. are u still doing backorders for that piece? do hope you do!(:

    ReplyDelete
  44. i dont think so dear. sorry!

    ReplyDelete