Wednesday, March 2, 2011

Dead Boring

My blog's so boring now....

So i need your ideas! What do you guys want to see here? Suggestions? :D

-----------

I got a lot of people asking me to create Formspring but nope, i won't create it. Then came a suggestion from a reader, that once a month, i set aside 1 day to chat with ya'll (live!) and answer your questions! I think that's a brilliant idea BUT would ya'll be keen to chat with me live? Haha.

p.s Eh....i just remembered something! Well...i think a few years back (ok prolly only 1/3 of my readers have seen it cus back then i didnt have that much readers) i ever did Live Chats - via Stickam! That was pretty fun eh! Maybe i'll really do a Live Chat with ya'll soon!

54 comments:

  1. blog about your childhood! like growing up, what school, with kiddy photos!

    ReplyDelete
  2. do vlogs like behind the scenes at photoshoots? makeup tutorials/ hair style tutorials not using mac photobooth cos cnt see clearly!

    ReplyDelete
  3. Hi, where do get your color contacts from?

    ReplyDelete
  4. Make up tuitorials (:. And i really love your hair!! Is it naturally curly?

    ReplyDelete
  5. mmmmmmmmmm maybe u could do more outfit posts? give us suggestions on how to dress up? ^^ i think thatd be great! :)

    ReplyDelete
  6. Yes. How about creating a new email, and allow all your 'fans' to add you on msn? Whenever you feel bored, or need suggestion, you could log on to msn and have a chat with them? Haha.

    ReplyDelete
  7. Yeah I think that's a really good idea! :)  Makes your blog more happening hahaha

    ReplyDelete
  8. I guess you'll have to be ready to handle all sorts of people by doing the livechat. If you know what I mean. But nonetheless, your blog's pretty neat with advertorials and suggestions for dining and other stuff. 

    ReplyDelete
  9. Picture of what you're wearing everyday! 

    ReplyDelete
  10. that's so jessica. she started it first.

    ReplyDelete
  11. will try but it's hard! i'm usually alone everyday n ive no personal photographer :(

    ReplyDelete
  12. I know! But i can ban them if i use chatango ;)  anw thanks :)

    ReplyDelete
  13. nah...i dont even use msn! haha. 

    ReplyDelete
  14. nah...i dont even use msn! haha. 

    ReplyDelete
  15. nah...i dont even use msn! haha. 

    ReplyDelete
  16. oh that's a good idea! thx!

    ReplyDelete
  17. geraldinet sponsored me!

    ReplyDelete
  18. well i only curl it whenever i feel like curling it which is hmm once every 2 months? hahaha. well i dont really comb my hair much cus i dont like it straight so yup!

    ReplyDelete
  19. well i only curl it whenever i feel like curling it which is hmm once every 2 months? hahaha. well i dont really comb my hair much cus i dont like it straight so yup!

    ReplyDelete
  20. well i only curl it whenever i feel like curling it which is hmm once every 2 months? hahaha. well i dont really comb my hair much cus i dont like it straight so yup!

    ReplyDelete
  21. it was a reader's suggestion and it's a good idea!

    Oh & fyi i really dont think she's the only one who does live chats, ive heard of a couple of other bloggers who do it too...that's why there're many apps for livechats? 

    ReplyDelete
  22. Hi ! Where did you go to get your phone so prettily decorated? :)

    ReplyDelete
  23. Bangkok mbk!

    ReplyDelete
  24. a tour of your shoes! (what you love most and what you regret buying most and what u buy to keep and not wear HAHA)

    a tour of your massive+exploding(im sure) wardrobe! (wanna see now neatly you keep your clothes hehe and how you segregate them) 

    show us your crazy real self! 

    show us how different are you like at home. (do u have weird habits heheheh)

    ReplyDelete
  25. haha oh yes yes ill do that one day k! :)

    and my wardrobe is so crazy you cant see anything...ill be packing up though so maybe ill let yall see how much clothes i have!

    crazy self well....only my friends see that....i dont think i can do tht in front of the camera. unless im like drunk? haha.

    ReplyDelete
  26. tammy does your make up fade/ slide off a few hours after applying? how do you make it look nice and matte all daay? help pls! 

    ReplyDelete
  27. touch up! i touch up every 3-4 hours or so!

    ReplyDelete
  28. Yes I WANT LIVE CHAT! Would be great if you do it with yr boyfriend or someone? ;D 

    ReplyDelete
  29. Would totally love to chat live with you! I like your voice! :)  I am a girl btw so don't worry! :)

    ReplyDelete
  30. i think have a weird voice actually hahah but glad theres someone who likes it :)

    ReplyDelete
  31. ill prolly do it when im all alone...and bored. haha

    ReplyDelete
  32. hi can u tell me wheere u go ur nose? IM DYING TO GET ONE, IM 18, AND MY MUMS AGAINST IT, BUT IDC LOLOL. 

    HATE BIG NOSE, SO FUGLY

    ReplyDelete
  33. hey ! im curious ! where you go and source for your blogshop clothes !? (:

    ReplyDelete
  34. You put default ads for nuffnang, got money increase? o.o

    ReplyDelete
  35. Hi tammy, may i know where you get the shoes? http://www.ohsofickle.com.sg/productimage/se9__2768_32471_1298961914BCWP4.jpg/index.html

    ReplyDelete
  36. Hey tammy ohsofickle.com.sg don't do any back orders? :(

    ReplyDelete
  37. the one i did rly doesnt make any diff! my nose is still big. it reduces the nostrils but after a year or so, it goes back to normal agn for me (maybe i dig my nose too much?lol) if you really want a smaller nose, go get a nose implant! makes your nose a lot sharper and nicer :)  i wouldn't recommend the bkk one cus ive heard good and bad reviews. do it in singapore or korea? that is, if youre not concerned bout the price.

    ReplyDelete
  38. well if i reveal then i dont needa do business alr? lol.

    ReplyDelete
  39. nope? only if you have ads running! gotta be patient when waiting for ads. just leave it thr and pretend it isn't there then like 6 mths later check your nuffnang a/c....would surprise you with some $ heh.

    ReplyDelete
  40. i got it from bangkok!

    ReplyDelete
  41. seldom! but i do restock! :)

    ReplyDelete
  42. can u nv go n chck ur online shopping mails? i haven pay money for the purchase. waitng for yr invoice;)

    ReplyDelete
  43. what setting do u use for your g12?

    ReplyDelete
  44. blog  about how u manage OSF from the start till now? im pretty much interested!

    ReplyDelete
  45. tutorial on how to dress up! Different types of style :)

    ReplyDelete
  46. Hi babe! May I know which online shop do you get your circle lens from?

    ReplyDelete
  47. CAN YOU BLOG SOON ABOUT YUR BKK TRIP WHEN YOU'RE BACK? (: (:

    ReplyDelete
  48. what effect you use to take the phuture photos?

    ReplyDelete
  49. is g12 good?or do u have any to intro which u think it might be btr?:)

    ReplyDelete
  50. I loved that makeup tutorial you did once. Do more of those, pleaseeee :D

    ReplyDelete
  51. i like th g12 a lot :)  i dont knw much bout cameras so yeah :(

    ReplyDelete